ke stažení zde: Odkaz ke stažení.
Reklamační protokol / Vrácení zboží v ochranné lhůtě
Bez řádně vyplněného reklamačního protokolu nebude reklamace přijata a bude odeslána zpět!!
Základní informace-stažení reklamačního protokolu je ve spodní části tohoto textu!
Reklamační protokol si prosím vytiskněte, jste-li nespokojen s dodávkou, zboží nesedí a pod., řádně vyplňte čitelně hůlkovým písmem a poté doručit k nám s reklamovaným zbožím, nejlépe doporučenou poštou s dokladem a podkladem.
Jedná-li se o závadu kosmetickou, nefunkční prosíme o nafocení, natočení a popsání reklamace, LCD a dotykové vrstvy vždy odzkoušené nelepené a nešroubované. Tím výrazně urychlíte reklamaci.
V případě, že Vaši reklamaci kladně posoudíme, vyřešíme ji dle zákona nejpozději do 30ti dní od jejího přijetí, nikoli dne zaslání a to buď vracením platby, nebo výměnou.
Upozorňujeme také, že zboží, které vracíte bez udání důvodu ve lhůtě 14dní nelze uplatnit u nákupu na IČ a DIČ!!!!
Kupující-spotřebitel má nárok na 2 letou záruční dobu na zakoupené zboží v internetovém obchodě impacto.cz, avšak kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, tedy nakup na IČ/DIČ, má nárok pouze na záruční dobu:
- v délce trvání 12 měsíců na příslušenství (nabíječky, pouzdra...)
- v délce trvání 6 měsíců na kapacitu baterie
- v délce trvání 3 měsíců na náhradní servisní díly (dotyková skla, LCD displeje, flex pásky, sluchátka, reproduktory, vibry atd...)
- záruka na díly repasované, poservisní a jiné je pouze 1měsíc
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Reklamace budou vyřízeny v souladu s reklamačním řádem internetového obchodu ipacto.cz-s řádně vyplněným reklamačním protokolem dle podmínek rozdíl MO a VO a právním řádem platným v ČR.
- záruka se nevztahuje na neodbornou montáž, tedy pokud díl nebyl montován přímo naší společností
- záruka se nevztahuje na reklamace LCD iPhone, Samsung a Nokia-pokud nejsou měněny v autorizovaném servise
- vyřízení reklamace u zákazníka s IČ a DIČ může být delší z důvodu zajištění nového dílu a pod. a to v délce až 60ti dnů.
Upozorňujeme, že není možné řešit reklamaci svými a jinými způsoby-bez posouzení, reklamačního odd. – takové reklamace budou ihned zamítnuty!!!!
Nelze tedy zaslat nebo přijít na provozovnu položit díly a chtít okamžitě platbu, že jste si již objednali další sami. Mnozí obchodníci zasílají poškozené díly, prasklé díly, ohnuté a potrhané flexy, které u výstupu prochází kontrolou a odešly plně v pořádku, vrací díly, které nebyly zakoupeny u naší společnosti a zkouší různé varianty, kde díly vrátit. LCD, sklíčka, středové díly, dotykovky-všechny tyto díly mají naše ochranné plomby, ražení, vodoznaky a skryté razítka-bez tohoto-seškrábané plomby či dokonce žádného značení reklamace taktéž nebude uznána!!
Volba vrácení peněz je u IČ/DIČ obchodníků pouze při vadných nefunkčních dílech a LCD odzkoušených předem a řádně posouzených reklamačním oddělením a vedením společnosti.
Reklamace LCD a dotykové vrstvy užité, lepené šroubované již nebudou přijaty!!!! Dále nebudou přijaty reklamace a vrátky od obchodníků, kteří nakoupili zboží a poté vracejí, že se již zboží nehodí, nechtějí, nebo klienti zboží zamítli!!!!
Reklamované zboží zašlete, nebo předejte osobně PO-PÁ 09:00-15:00 hodin na adrese:
Impacto - REKLAMAČNÍ ODD.p Monika Olejníková, info@impacto.cz, K Myslivně 5, 708 00 Ostrava - Poruba.